Himmel vad dagarna flyger iväg man hinner inte reagera förrän man kan säga imorgon är det fredag.
Igår var sista dagen på kursen halva på praktik och halva studera ergonomin på eget område. Men det är så svårt mycket att tänka på så det är liksom kaos i huvet men det blir nog bra.
Bar på stan igår efter jobbet och fixade en massa ärenden lagade mina glasögon som har legat typ ett år i lådan nu tog jag det fixade lite annat me.
Lagade middag och sen på kvällen gjorde jag muffins från www.kryddburken.se så smidigt. Ungarna blev glada.
Idag skall jag och Daniel på studiebesök och inför möte på hans nya gymnasie skola vara typ hundra meter från vårt hus blir sp bra återkommer med info om hur det gick.
Picture
Vore inte helt fel att äga denna men 1.2 miljoner njaaaaaa



Leave a Reply.

    Blog owner

    Jag heter Annica och är född 1963 bor i Södertälje med man och  två tonåringar och hunden Tiger som är en långhårig Chihuahua på 4 år. Gillar allt kul här i livet, promenerar mycket tränar lite då och då äter nyttigt fuskar ibland är väl ganska normal. *ler*

    Blogg Arkiv.

    May 2012

    Blog Kategorier.

    All