Och det är så skönt fixa i trädgården grilla och fixa och dona.

Men solen lyser med sin frånvaro än så länge men jag ser att den vill fram.

Nu väntar vi på att affären skall öppna så jag kan fixa frukost, när en sak tar slut så smittar det, helt plötsligt är allt annat slut också. De öppnar snart så då blir det att åka.

Skall även köpa så vi kan grilla .

Plockade fram den "precius:ska" älgfilen yammi säger jag bara. den tar vi imorgon.

Var och tog en långpromenad med hunden vi gick länge utan koppel och han var så duktig så är det när det är lugnt och tyst skulle aldrig funka mitt på dagen när det är folk och hundar överallt men nu på morgonen har vi vår lilla mys prommis. Fy vad vi alla älskar denna lilla fyrbenta varelse han e vår ögonsten alltid.

Nu mot affären och handla frukost



Picture
Tiger prommis
Picture
Skulle beställa var bara tvungen så finns de bara i storlek 40 H........e jag har 36-37 skit elände också .



Leave a Reply.

    Blog owner

    Jag heter Annica och är född 1963 bor i Södertälje med man och  två tonåringar och hunden Tiger som är en långhårig Chihuahua på 4 år. Gillar allt kul här i livet, promenerar mycket tränar lite då och då äter nyttigt fuskar ibland är väl ganska normal. *ler*

    Blogg Arkiv.

    May 2012

    Blog Kategorier.

    All