Jag har ju som sagt kört mitt race från december till nu har två kg kvar. Det har varit noll tolerans inga ätardagar vägt maten räknat kalorier legat på ca 1200 kcal/pr dag och det har funkat. Jag kallar det mitt race men det var min man som fick mig på fötter och som fick igång mig. efter mina förtvivlade försök att få på mig kläderna i garderoben. Nåväl men det är JAG som har fixar detta ingen annan jag har fått hjälp och support och kost tips av både min man och hans sekreterare hon kan detta med kost me. Så jag har haft folk runt mig som har peppat mig. Men det är jag som fixat detta...... Jajaja jag tjatar om det men vad jag försöker säga så ni fattar e .... Det är ingen annan än du själv som kan fixa detta hur många ni än har runt om er vill ni inte loosa vikt så loosar ni inte vikt, det tar tid tid tid men vill man så fixar man det FINNS INGEN QUICKFIX inga genvägar .... Man ger 100 % eller är fet ......
Har haft några samtal på jobbet och en del har fattat grejen men en del är lost really....

Jag har fått höra- nä jag kan inte vara utan rödvin det måste jag få dricka.

-Nä jag måste ha mina godishelger annars går det inte

- och jag är ute på stan så mycket då måste jag ju äta på restaurang och bea:n måååååste jag ju få.

- nu skall jag skärpa mig, på måndagen på tisdag godis från kiosken.

Ok ni hör ju själv ......
Orkar inte ens diskutera och sen uuuundrar de huuuuuuur klarar du det.

Ge fan i allt onyttigt Tänk på vad du stoppar i munnen räkna kalorier om så behövs men bestäm dig sätt upp mål



Leave a Reply.

    Blog owner

    Jag heter Annica och är född 1963 bor i Södertälje med man och  två tonåringar och hunden Tiger som är en långhårig Chihuahua på 4 år. Gillar allt kul här i livet, promenerar mycket tränar lite då och då äter nyttigt fuskar ibland är väl ganska normal. *ler*

    Blogg Arkiv.

    May 2012

    Blog Kategorier.

    All